Kūryba

2016 metai

Mokiniai laisvalaikiu mėgsta programuoti, kurti žaidimus.

TOMAS ANDRIJAUSKAS (IIIb klasė)

Tomas sukūrė 2D žaidimą pavadinimu „Surask daiktus“. Žaidimas sukurtas naudojant „Unity 5.3“, bei naudojant C # kalbą. Kai kurie vaizdai parsiųsti iš interneto ir koreguoti naudojant programą „Adobe photoshop cc“.

http://itdarbai.jggimnazija.lt/wp-admin/images/scripts.png

Žaidimo kūrimo sistema labai paprasta, todėl tinka pradedantiesiems programuotojams. Žaidimo tikslas – surasti visus paslėptus daiktus, kurie surašyti apatiniame dešiniajame kampe. Juos suradus, būsite perkelti į kitą lygį (jie vis dar kuriami ir atnaujinami!).

Žaidimas skirtas „Android“ išmaniesiems telefonams ir greitai pasirodys „Google app store“ NEMOKAMAI!

AIDAS EGLINSKAS (IVb klasė)

Aidas

Aidas sukūrė 2D kompiuterinį žaidimą. Žaidimas programuotas naudojant „Microsoft Visual Studio“, „Chili DirectX framework“ bei C++ programavimo kalbą.    

 http://itdarbai.jggimnazija.lt/wp-admin/images/a.png

http://itdarbai.jggimnazija.lt/wp-admin/images/b.png

Visi garsai ir dalis vaizdų yra parsisiųsti iš interneto. Kai kurie garsai koreguoti naudojant programą „Vegas Pro 13“. Vaizdai koreguoti arba nupiešti naudojant programą „Photoshop CC“.

Žaidimą galite parsisiųsti, paspaudus šią nuorodą https://drive.google.com/open?id=0B8RiDiUA_dwsMkNSX3gyckV4Vms

Žaidimas yra suglaudintas, todėl, pasinaudodami winrar arba 7zip programėle, išskleiskite viduje esančius failus. Išskleidus failus, norėdami paleisti žaidimą, atidarome: „TipTap.exe“. Rekomenduojama perskaityti pačiame žaidime esančias instrukcijas, kad žaidžiant nekiltų nesklandumų.

Žaidime susidursite su sunkumais (dėžėmis).  Valdydami žmogeliuką, turėsite stumdyti dėžes taip, kad atsilaisvintumėte kelią ir galėtumėte paimti žvaigždutes, bei pasiekti finišą.

Palikta galimybė, smalsesniems žaidėjams, patiems susikurti misijų 🙂

Tai padaryti galite įėję į aplanką „mission“ ir atlikę šiuos veiksmus:

  1. Padarykite kopiją vieno iš ten esančių aplankalų ir pervadinkite vienu skaičiuku didesniu, nei paskutinio aplanko pavadinimas.
  2. Koreguodami „mis.bmp“, nusipieškite Jums patinkantį žemėlapį. Šį failą galite koreguoti ir tiesiog naudodami programą „Paint“.
  3. Svarbu! Po naujo žemėlapio nupiešimo atnaujinti ir failą „mis.txt“: pirmi du skaičiai nurodo žmogeliuko starto poziciją, kiti du – finišo vietos poziciją žemėlapyje, bei likę du – finišo dydį.
  4. Koreguojant „misbox.txt“, pirmoje vietoje nurodomas dėžių kiekis, o toliau nurodomos dėžių koordinatės.
  5. Koreguojant „misstar.txt“, pirmoje vietoje nurodomas žvaigždžių kiekis, o toliau nurodomos žvaigždžių koordinatės.